Jak bojovat s chrápáním? Vyzkoušejte tyto tipy

Vysoké procento párů tvrdí, že chrápání ničí jejich vztah. Nebuďte jedním z nich a inspirujte se následujícími tipy, jak bojovat s chrápáním.

Jak bojovat s chrápáním:

Horká koupel

Chrápání nastává, když je průtok vzduchu hrdlem nebo nosními dírkami nepřirozeně zúžen. Horká voda vám pomůže hrdlo i nos uvolnit.

Změňte pozici

Podle National Sleep Foundation některé spací pozice způsobují, že jazyk a měkké patro tlačí proti zadní části krku, což vede ke chrápání. Speciální dlouhý polštář vám pomůže spát celou noc na boku.

Nezapomínejte na hydrataci

Když jste dehydratovaní, vaše ústa i nos mohou obsahovat lepkavé sekrety, které způsobují chrápání.

Pozor na prach

Experti z WebMD říkají, že alergeny číhající v ložnici (stropní ventilátor, staré polštáře atd.), mohou vést ke chrápání

Vyhýbejte se večernímu pití alkoholu

Koktejly nám pomáhají se uvolnit. Bohužel, naše krční svaly se pitím uvolní příliš a náš přirozený obranný mechanismus proti obstrukci dýchacích cest oslabuje. Proto je nejlepší pít alkohol nejpozději čtyři hodiny před spaním.

Lepicí nosní proužky

Další možná volba. Pokud je problém v nose (a ne na vašem měkkém patře), tyto pásky mohou přispět ke snížení chrápání tím, že otevřou nosní průchody.

Potřebujete pomůcky na cvičení, tak zkuste ověřené eshopy: Insportline.cz  *  SportObchod.cz  *  KokiskaShop.cz  *  Kasa.cz

Kvalitní a ověřené biopotravinydoplňky stravy, proteiny a vitamíny najdete na  CountryLife.cz  *  Pilulka.cz

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *