Přeskočit na obsah

  • Tenisky
  • Móda
  • Domov
  • Zdraví
  • Elektronika
  • Krása
  • Zahrada
  • Zajímavosti
  • Nástroje AI
Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Posedlost 90-tých let a logománii v moderních trendech značkového oblečení vystřídala minimalismus a diskrétnost značek posledního období.

Současný trend módního oblečení a obuvi u mnoha značek se viditelně vrací ke stylu 90-tých let minulého století. Nejde jen o střihy a styly oblečení s určitou nostalgii, ale v poslední době jde o návrat velkého loga značky spojené skoro s posedlosti.
Samozřejmě si nemůžeme stěžovat, jde o velice oblíbený styl módního oblečení a navíc jsme trochu vtaženi do období našeho dětství. A kdo si rád nezavzpomíná na svou minulost a bezstarostné dětství v celé jeho kráse.

Ukážeme nejnovější dámské mikiny od světoznámých značek a nejde přehlédnout logo značky, které zabírá většinu přední části mikiny. Je úplně jedno, jestli jde o mikinu značky Nike, Adidas, Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger, protože všichni výrobci jdou stejnou cestou a snad jsou domluveni.
Není to jenom o velkém nápisu nebo módním stylu, ale celkově se značková móda vrací a inspiruje se v minulosti. Možná z určité nostalgie či vzpomínek na dětství nás tato moderní móda a styl stále oslovuje a zajímá.

Opravdu to již není o malém skoro neviditelném logu značky někde na štítku nebo rukávu, ale znovu je značkové logo v přední části mikiny a nejlépe co největší.
Velké značkové loga, které opravdu nejde v nových kolekcích přehlédnout nemají jen mikiny, ale třeba i bundy a kabáty. Zatím tento módní trend převládá ve sportovním oblečení, ale už jde vidět i v elegantní značkové módě a dokonce u spodního prádla a plavek.

Další inspiraci a obchody se značkovým oblečením a obuvi najdete zde: BezvaSport.cz  *  Answear.cz  *  Decathlon.cz

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky

Podobné články

  • Adidas Originals a Rita Ora přináší novou kolekci oblečení a obuvi
    Adidas Originals a Rita Ora v kolekci podzim/zima 2016
  • Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové pánské mikiny
    Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové pánské mikiny
  • Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové dámské mikiny
    Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové dámské mikiny
  • Pruhovaný styl oblečení nikdy nevyjde z módy
    Pruhovaný styl oblečení nikdy nevyjde z módy
  • Dámská kolekce značek Reigning Champ a adidas Athletics
    Dámská kolekce značek Reigning Champ a adidas Athletics
  • Kolekce od Tommy Hilfiger plná nostalgie 90 let
    Kolekce od Tommy Hilfiger plná nostalgie 90 let
Adidas, answear, bibloo, Calvin Klein, footshop, logo, mikiny, módní, Nike, oblečení, retro, sportovní, Tommy Hilfiger, trendy, značkové
  • Ideální dámské oblečení ve velikosti plus pro podzim
  • Značka Jordan startuje sezónu NFL kopačkami Air Jordan 9 PE

Mohlo by se vám také líbit

Vyzkoušíte trend Galaxy Hair?

Vyzkoušíte trend Galaxy Hair?

Adidas a Stella McCartney nová kolekce podzim/zima 2016

Adidas a Stella McCartney nová kolekce podzim/zima

Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové dámské mikiny

Tipy a inspirace na nejprodávanější značkové dámské mikiny

Nejnovější články

Zdraví střev: Proč je mikrobiom důležitější, než si myslíte

Zdraví střev: Proč je mikrobiom důležitější, než si myslíte

07/12/2025 Mirdo

V posledních letech se čím dál tím víc hovoří o tom, že „zdraví začíná ve střevech“. Přesto většina lidí stále podceňuje, jak klíčovou roli hraje střevní mikrobiom – obrovská komunita bakterií, hub a dalších mikroorganismů, které ovlivňují nejen trávení, ale také imunitu, duševní zdraví, hmotnost a celkovou vitalitu.

Pomůže vám AI při hubnutí? Určitě vám dodá dobré rady a tipy

Pomůže vám AI při hubnutí? Určitě vám dodá dobré rady a tipy

06/12/2025 Mirdo
Zpracované potraviny nám škodí: Můžeme nakupovat zdravě?

Zpracované potraviny nám škodí: Můžeme nakupovat zdravě?

06/12/2025 Mirdo
Co je paliativní péče? Jak zlepšit kvalitu života pacientů

Co je paliativní péče? Jak zlepšit kvalitu života pacientů

02/12/2025 Mirdo
Co s plesnivým jídlem? Vyhodit nebo stačí plíseň odkrojit

Co s plesnivým jídlem? Vyhodit nebo stačí plíseň odkrojit

16/11/2025 Mirdo
Příběhy přeživších rakoviny prostaty: Síla včasné diagnózy

Příběhy přeživších rakoviny prostaty: Síla včasné diagnózy

15/11/2025 Mirdo

Informace

  • Kontakt
  • GDPR osobní údaje
  • Zásady cookies (EU)
  • O nás

    Najdete nás

    • Instagram
    • Facebook
    • X
    • LinkedIn
    Používáme soubory cookies
    Abychom poskytli co nejlepší služby, používáme k ukládání a/nebo přístupu k informacím o zařízení, technologie jako jsou soubory cookies. Souhlas s těmito technologiemi nám umožní zpracovávat údaje, jako je chování při procházení nebo jedinečná ID na tomto webu. Nesouhlas nebo odvolání souhlasu může nepříznivě ovlivnit určité vlastnosti a funkce.
    Funkční Vždy aktivní
    Technické uložení nebo přístup je nezbytně nutný pro legitimní účel umožnění použití konkrétní služby, kterou si odběratel nebo uživatel výslovně vyžádal, nebo pouze za účelem provedení přenosu sdělení prostřednictvím sítě elektronických komunikací.
    Předvolby
    Technické uložení nebo přístup je nezbytný pro legitimní účel ukládání preferencí, které nejsou požadovány odběratelem nebo uživatelem.
    Statistiky
    Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro statistické účely. Technické uložení nebo přístup, který se používá výhradně pro anonymní statistické účely. Bez předvolání, dobrovolného plnění ze strany vašeho Poskytovatele internetových služeb nebo dalších záznamů od třetí strany nelze informace, uložené nebo získané pouze pro tento účel, obvykle použít k vaší identifikaci.
    Marketing
    Technické uložení nebo přístup je nutný k vytvoření uživatelských profilů za účelem zasílání reklamy nebo sledování uživatele na webových stránkách nebo několika webových stránkách pro podobné marketingové účely.
    • Spravovat možnosti
    • Spravovat služby
    • Správa {vendor_count} prodejců
    • Přečtěte si více o těchto účelech
    Nastavení soukromí
    • {title}
    • {title}
    • {title}