Dámské značkové mikiny a návrat velkého loga značky
Posedlost 90-tých let a logománii v moderních trendech značkového oblečení vystřídala minimalismus a diskrétnost značek posledního období.
Současný trend módního oblečení a obuvi u mnoha značek se viditelně vrací ke stylu 90-tých let minulého století. Nejde jen o střihy a styly oblečení s určitou nostalgii, ale v poslední době jde o návrat velkého loga značky spojené skoro s posedlosti.
Samozřejmě si nemůžeme stěžovat, jde o velice oblíbený styl módního oblečení a navíc jsme trochu vtaženi do období našeho dětství. A kdo si rád nezavzpomíná na svou minulost a bezstarostné dětství v celé jeho kráse.
Ukážeme nejnovější dámské mikiny od světoznámých značek a nejde přehlédnout logo značky, které zabírá většinu přední části mikiny. Je úplně jedno, jestli jde o mikinu značky Nike, Adidas, Calvin Klein nebo Tommy Hilfiger, protože všichni výrobci jdou stejnou cestou a snad jsou domluveni.
Není to jenom o velkém nápisu nebo módním stylu, ale celkově se značková móda vrací a inspiruje se v minulosti. Možná z určité nostalgie či vzpomínek na dětství nás tato moderní móda a styl stále oslovuje a zajímá.
Opravdu to již není o malém skoro neviditelném logu značky někde na štítku nebo rukávu, ale znovu je značkové logo v přední části mikiny a nejlépe co největší.
Velké značkové loga, které opravdu nejde v nových kolekcích přehlédnout nemají jen mikiny, ale třeba i bundy a kabáty. Zatím tento módní trend převládá ve sportovním oblečení, ale už jde vidět i v elegantní značkové módě a dokonce u spodního prádla a plavek.
Další inspiraci a obchody se značkovým oblečením a obuvi najdete zde: Další zajímavé články z kategorie Móda