Jak ztratit přebytečná kila na procházce

Stejně jako minulý rok si marně mačkáte špíček na břiše a váháte, zda byste si neměli koupit permanentku do fitka, abyste se ke cvičení vůbec nějak donutili? Zároveň však v hloubi duše dobře víte, že to může dopadnout nevalně jako rok předešlý a před-předešlý? Co se tedy na nucené cvičení ve fitcentru vykašlat a přebytečná kila vytratit na nenáročné procházce? Prozradíme jak!

 

Začít efektivně hubnout můžete už dnes…

Co se hubnutí týče, dělá spoustu lidí chybu v tom, že se nechá odradit prvotním neúspěchem. Hodně lidí má mylně za to, že hubnutí se rovná nepřerušené etapě cvičení a odpírání si dobrého jídla a pití. Potom, když po měsíci pilné dřiny zaškobrtnou na povánočním večírku, myslí si, že selhali a že to nemá cenu. Domnívají se, že takovýchto selhání bude zajisté více, a tak se s cvičením a se zdravým jídelníčkem už dále nenamáhají.

A to je chyba, protože začít efektivně hubnout můžete už dnes, máte-li alespoň hodinu čas. Přitom nepotřebujete ani extra oblečení, cvičební pomůcky a už vůbec nemusíte platit nějaké vstupné. Na procházku totiž můžete jít úplně zadarmo, jen s minimální námahou a ještě přitom můžete zabít dvě mouchy jednou ranou. Vy pořád váháte?

 

Procházka aneb nejefektivnější posilovna zdarma

Představte si, že hubnete tak lehce, jako když se procházíte po okolí a obdivujete zahradu či ještě pozůstalou vánoční výzdobu vašich sousedů. A nebo si to vůbec nepředstavujte a vyrazte! Kde? No přece na procházku. Hodina svižnější chůze je totiž tím nejlepším, co pro své zdraví a kondici můžete udělat. Budete-li ji v měsíci opakovat vícekrát, můžeme vám už teď slíbit, že váha půjde dolů, kalhoty vám budou volnější a cítit… cítit se budete naprosto báječně.

 

Jaké jsou výhody svižné chůze?

Už pomalé procházení se má na svědomí zlepšení vaší fyzické kondice a psychického zdraví. Pro to, abyste opravdu ztratili nějaká ta kila však budete muset přidat na tempu. Maličko svižnější chůze vás v tom nejlepším případě ani nezadýchá a ubere vám kila i centimetry.

Mezi výhody svižné chůze patří zrychlení metabolismu, posílení svalů v celém těle, zlepšení cirkulace krve i okysličení organismu. Při procházce pálíte tuky i kalorie a navíc formujete svou postavu. Zadeček, stehna i lýtka jsou po pravidelných procházkách o dost pevnější a atraktivnější.

Mezi další nesporné výhody svižné chůze patří i její vliv na psychické zdraví člověka. Při chůzi se přirozeně vyplavují endorfiny, které navozují pocit štěstí a zlepšují náladu. Velkou výhodou je i fakt, že procházku vám doporučí každý doktor a je vhodná pro všechny lidi v každém věku i různou váhou.

Oproti běhu si svižnou chůzi oblíbí především ti, kteří trpí nadváhou a pro něž by byl běh i zdravotně rizikový.

 

Na procházku zadarmo a za dalšími radostmi i povinnostmi

Pomyslnou třešničkou na dortu toho všeho je skutečnost, že na procházku vyrážíte úplně zdarma a můžete přitom splnit i některé povinnosti. Můžete vyvenčit pejska, dojít na poštu či na nákup při zpáteční cestě. Můžete se stavit za kamarády, aniž byste museli vytahovat auto z garáže. V neposlední řadě se můžete během procházky i učit. Spousta studentů vám dá za pravdu, že nejvíce toho do hlavy vleze právě během procházky na čerstvém vzduchu.

Tak vy ještě váháte?

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *