Kolekce od Tommy Hilfiger plná nostalgie 90 let
Značka Tommy Hilfiger Denim představila novou riflovou kolekci Tommy Jeans 2.0 která je plná nostalgických vzpomínek 90 let. Tvářemi nové
Čtěte víceBílo-červeno-modré logo značky Tommy Hilfiger je celosvětové uznávaným symbolem sportovní elegance a vysoké kvality. Kariéra Tommy Hilfigera odstartovala brzy, a to když začal upravovat džíny podle požadavků zákazníků.
Jeho úspěch vedl k otevření vlastního obchodu The People’s Place, který sice prosperoval, ale po potopě následkem hurikánu Agnes byl kompletně zničený a po sedmi letech ukončil činnost. Tommy Hilfiger se následně přesunul do New Yorku, kde se soustředil na uvedení své vlastní značky, kterou vypustil do světa v roce 1985.
Současně je to jedna z vedoucích světových značek, jež má více než 1000 obchodů v 90 zemích. Není divu, když nabízí špičkovou kvalitu a nadčasový design v moderním stylu.
Značka Tommy Hilfiger Denim představila novou riflovou kolekci Tommy Jeans 2.0 která je plná nostalgických vzpomínek 90 let. Tvářemi nové
Čtěte vícePosedlost 90-tých let a logománii v moderních trendech značkového oblečení vystřídala minimalismus a diskrétnost značek posledního období. Současný trend módního
Čtěte víceNová kolekce Tommy Hilfiger Jeans nabízí nadčasové kousky džínsového oblečení a působí jako návrat do minulosti. V roce 2016 učinil
Čtěte víceTommy Hilfiger a jeho kampaň SS16 pod názvem The Good Life se odehrála na tropickém ostrově. Je to úžasný zážitek
Čtěte více