3 důvody proč může mrzutost ztěžovat zvládání úzkosti

Úzkost může být těžké zvládnout. Jediný malý krok může v křehkém stavu vytvořit nebo zlomit rámec našeho zdravého rozumu. A to platí i pro úzkost, protože může lidi dohnat až na samý okraj. Lidé vynakládají velké úsilí na léčbu své úzkosti, ale někdy mohou kvůli svým návykům selhat. Existuje mnoho návyků, které mohou mít na úzkost kontraproduktivní vliv.

Někteří lidé se obracejí k alkoholu, aby zmírnili příznaky úzkosti. Pomáhá jim to do doby, než se opijí, ale potom už ne. Podobně dalším škodlivým návykem, který může úzkost zhoršovat, je mrzutost. Úzkost může způsobit, že se lidé cítí v životě skleslí a sklíčení. A v takových chvílích mohou lidé často hledat odpovědi o samotě. Tato iniciativa funguje u lidí, kteří se snaží o introspekci nebo načerpání sil po hektickém programu nebo neúspěchu. Výsledek však může být kontraproduktivní, když lidé s úzkostí chtějí pobývat ve svých temných prostorách sami. Zde je seznam důvodů, proč by lidé s úzkostí neměli používat mrzutost jako způsob, jak se vyrovnat se svou úzkostí.

Volné léky a přípravky proti úzkosti a stresu můžete koupit zde: Dr.Max.cz  *  Lekarna.cz  *  Pilulka.cz

1. Nečinnost nepomůže

Když žijete s úzkostí, její fyzické projevy vás často mohou zanechat v pocitu vyčerpání a únavy. To by vás mohlo přimět k tomu, že byste chtěli sedět o samotě, abyste nabrali zpět své síly. Nezapomínejte však, že se cítíte unavení kvůli své úzkosti. Takže sezení v izolaci od světa vám nepomůže. Fyzická aktivita je pro udržení dobrého zdraví velmi důležitá. Stabilizuje naše hormony a pomáhá nám být psychicky i fyzicky zdatnější. Fyzicky zdatní jedinci jsou lépe vybaveni pro zvládání úzkosti a záchvatů paniky. Je známo, že pravidelné cvičení přineslo mnoho fyzických i psychických výhod. A je známo, že snížením hladiny kortizolu snížilo u lidí depresivní tendence. Pro lidi, kteří se potýkají s úzkostí, je tedy důležité, aby se hýbali.

2. Izolace vám nedovolí se uzdravit

Úzkost může často způsobit, že se člověk cítí osamělý a izolovaný. Je tedy velmi důležité, abyste se obklopili svými blízkými. Vaši blízcí vám mohou pomoci cítit se dobře a vítaně. Při úzkosti je velmi snadné ztratit perspektivu a smysl pro realitu. Je samozřejmé, že si myslíte, že obavy ve vaší hlavě jsou skutečné. A právě proto potřebujete mít kolem sebe lidi, kteří vás mají rádi, protože vám poskytnou dotek reality a relevanci, kterou potřebujete, abyste se s tímto stavem vypořádali.

3. Myšlenky, které běhají jako splašené

Myšlenky jsou mocné, zejména když jsme na dně. Samotná mrzutost může dát obrovský prostor našim divokým myšlenkám, aby řádily. To není pro naši úzkost dobré, protože nás naše divoké myšlenky mohou uvrhnout do víru paniky. Zde je tedy třeba učinit těžké rozhodnutí a postavit se svým myšlenkám statečně. Musíte je uznat, protože jsou přítomné. Zároveň si však musíte říct, že jsou to pouhé myšlenky, a ne realita. Uznejte své špatné myšlenky a postrčte je pozitivním směrem. To vám umožní získat zpět kontrolu nad svými myšlenkami.

Běžte vstříc štěstí

Úzkost vás může vždy přivést do sklíčenosti a její fyzické projevy vám to také nikdy nedovolí zapomenout. Vaše schopnost cítit se šťastně je tedy první věc, která se při úzkosti ztratí. Je tedy nutné, abyste se vědomě snažili být přítomni šťastným okamžikům, jakmile nastanou. Své štěstí často považujeme za samozřejmost. Teprve když o něj přijdeme, uvědomíme si jeho hodnotu. Využijte proto každé příležitosti, která se vám naskytne, abyste byli šťastní. Dělejte vědomě rozhodnutí dělat věci, které vás činí šťastnými. Berte každý den tak, jak přichází. Neztrácejte naději tím, že budete příliš myslet na budoucnost. Snažte se být šťastní v tomto okamžiku a nakonec své štěstí opět najdete.

Naděje je mocná emoce, která nás může zachránit před ochromujícím zoufalstvím. Držte se tedy své naděje a jděte stále kupředu, protože na druhé straně vás čeká slunce.