Zajímavosti

Nejlepší nástroje umělé inteligence pro analýzu sentimentu

Analýza sentimentu je proces identifikace, extrakce a kvantifikace emocionálního tónu textu, často v kontextu sociálních médií, recenzí nebo komentářů. Cílem analýzy sentimentu je určit, zda je text pozitivní, negativní nebo neutrální. Tato technika se často používá v marketingu, zpravodajství a zákaznickém servisu.

Analýza sentimentu pomocí nástrojů umělé inteligence se stává stále populárnější pro podniky a výzkumné pracovníky, aby získali přehled o názorech a zpětné vazbě zákazníků. Zde je 10 nástrojů umělé inteligence, které se běžně používají pro analýzu sentimentu:

HubSpot Service Hub

Součást zpětné vazby od zákazníků v produktech Service Hub společnosti HubSpot usnadňuje analýzu a pochopení kvalitativních odpovědí z průzkumů. Pomocí průzkumů Net Promoter Score (NPS®), které objasňují sentiment hodnocení zákazníka, rozděluje odpovědi a určuje, zda jsou pozitivní nebo negativní. Zjištění se zobrazují na snadno použitelném panelu, který obsahuje grafy a tabulky, jež poskytují široký obraz o spokojenosti zákazníků.

Idiomatic

Idiomatic na základě vašeho jedinečného podnikání vytváří modely pro analýzu nálad spotřebitelů. Značky sentimentu od společnosti Idiomatic jsou upraveny na základě konkrétních kanálů, kde vaši zákazníci poskytují vstupy.

Idiomatic obsahuje mnoho modelů analýzy sentimentu pro jednotlivé typy zdrojů dat (recenze aplikací, požadavky na služby atd.). Můžete proto sledovat sentimenty podle jednotlivých kanálů s větší přesností.

Talk walker

„Quick Search“ od společnosti Talkwalker je nástroj pro analýzu sentimentu, který je součástí širší platformy pro zákaznickou podporu.

Protože dokáže přesně říci, co si lidé myslí o účtech vaší společnosti na sociálních sítích, funguje tento nástroj nejlépe ve spojení s vašimi kanály sociálních médií.

Reputation

Platforma Reputation, která využívá zpracování přirozeného jazyka (NLP) k identifikaci trendů a problémů v reálném čase, rozebírá nálady zákazníků a analyzuje komentáře.

Repustate

Pokročilé rozhraní API pro analýzu textu Repustate poskytuje přesnou analýzu sentimentu v reakcích klientů.

Její software dokáže rozpoznat slangové výrazy. Kromě toho vyhodnocuje emotikony, aby zjistil význam zprávy.

Brand24

Brand24 je nástroj pro monitorování médií, který automaticky analyzuje sentiment ohledně vaší značky nebo jakéhokoli jiného tématu souvisejícího s podnikáním.

Shromažďuje zmínky z internetu, které jsou přístupné široké veřejnosti, například ze sociálních médií, blogů, fór, webových stránek, zpravodajských webů, uživatelských recenzí, videí, podcastů a dalších zdrojů.

Brand24 analyzuje obsah v reálném čase pomocí sofistikovaných algoritmů strojového učení a technik zpracování přirozeného jazyka, aby určil sentiment, který každé slovo v textu označuje.

MeltWater

Analýza sentimentu společnosti Meltwater posuzuje sentiment vyjádřený v článcích, zprávách na sociálních sítích a dalším online obsahu pomocí sofistikovaných algoritmů zpracování přirozeného jazyka.

Komplexní analýzu sentimentu poskytuje sada Meltwater, která zahrnuje také zpracování textu, porozumění kontextu, analýzu založenou na lexikonu, bodování a vážení a agregaci a sumarizaci.

LexaLytics

Nástroj pro analýzu textu, který vysvětluje, proč spotřebitel reaguje na vaši firmu určitým způsobem, poskytuje Lexalytics.

Po analýze textu pomocí zpracování přirozeného jazyka provede analýzu sentimentu, aby zjistil, co chtěl zákazník sdělit.

Nakonec Lexalytics celý proces uzavře tím, že extrahovaná data sestaví do čitelného a distribuovatelného zobrazení.

SentiSum

Pomocí nástroje SentiSum můžete centralizovat všechny své poznatky o hlasu zákazníků a sdílet je s ostatními týmy uvnitř organizace.

Inteligentní umělá inteligence SentiSum se automaticky učí, jak se vaši zákazníci vyjadřují, a integruje se se špičkovými platformami podpory, jako jsou Zendesk, Dixa, Hubspot a Intercom, aby poskytla přesné informace o náladách zákazníků.

Critical Mention

Na rozdíl od ostatních nástrojů na tomto seznamu zkoumá Critical Mention zpravodajské články a další publikace, které se zmiňují o vaší společnosti. Tímto způsobem lze zjistit, jaký sentiment je základem článků, které se rychle dostávají na veřejnost.